През 2013 г. в Германия са продадени само 138 Cadillac-a. За първите няколко месеца на 2014 дилърите на Caddy са намерили собственици точно на... 12 коли от моделите ATS, CTS, SRX и Escalade. В България марката също се предлага, но не активно – за изминалата година е продадена еднa-единствена бройка. Край на това затишие трябва да постави новият CTS. За да бъде продаван добре обаче, американците трябва да поработят върху имиджа и дилърската мрежа на марката. Може би оттеглянето на Chevrolet ще прехвърли част от „енергията“ на General Motors към Caddy. Но нека оставим икономическия анализ настрана и проверим качествата на новия модел. 16 см повече и 128 кг по-малко Отвън автомобилът изглежда убийствено добре. Дълъг (4,97 м, с 16 см повече от предшественика) и много нисък, той има атлетична и много спортна за лимузина визия. Острите фарове и задни светлини, които познаваме от „малкия брат“ АТS, придават доза агресия на дизайна. Благодарение на новата алуминиева каросерия CTS дори е „олекнал“ със 128 кг в сравнение с предшественика си. Под капака на CTS работи 4-цилиндров турбомотор с работен обем 2 литра, максимална мощност 276 к.с. и максимален въртящ момент 400 нютонметра. Задвижващият агрегат също идва от ATS, където обаче генерира по-нисък с 47 Нм максимален въртящ момент. Прекалено висок разходПри равномерно шофиране двигателят работи нежно. При ускорение (6,6 сек от  0 до 100 км/ч, 240 км/ч макс. скорост) моторът става по-шумен. Шофьорът може да избира между три режима на окачването (Tour, Sport, Snow/ice). Окачването и спирачките са модифицирани специално за европейския пазар. 6-степенната автоматична трансмисия малко ни разочарова с бавните си реакции и остарялата си технология. По отношение на скоростните кутии германските конкуренти са напред със своите 8-степенни агрегати. Както сме свикнали при повечето модели от САЩ, и тук разходът не е нисък. Производителят обещава средно 8,5 л на 100 км, а бордовият компютър отчита 12,5 – и то при сравнително спокойно каране. В сравнение с европейските опоненти (при BMW 528i официалната консумация е 6,3 л, а при нашия тест даде 8,8 л) това е прекалено много. За сметка на това спирачките на Brembo “захапват“ здраво и осигуряват прекрасно негативно ускорение. Бързо свързване на смартфона посредством BluetoothЗа класа обемът на багажника от 447 л е по-скоро малък. Вина за това има американският пазар – там, който иска да транспортира много багаж, си купува SUV или пикап. Отвъд Океана лимузините играят ролята на втори или дори на трети автомобил в големите домакинства. Въпреки сравнително дебелата С-колона видимостта е добра, спортните кожени седалки са много удобни и предлагат добра странична опора. Благодарение на удължаването за пътниците на втория ред седалки има повече място. Технократите ще оценят бързото свързване на смартфона с аудиосистемата на колата. Гъвкави настройки на окачването благодарение на Magnetic Ride Control Симпатичен, но излишен детайл е електрическият капак на стойката за напитки в средната конзола. Много по-полезно е серийното окачване Magnetic Ride Control. Тази интелигентна асистираща система например при 50 км/ч измерва всеки сантиметър от пътя и настройва амортисьорите по подходящия начин. Водачът веднага усеща промяната – при нея CTS преминава през всяка напречна фуга или дупка по-нежно. Пакетът от системи Drive Awareness (серийно от Luxury) предупреждава шофьора при различни ситуации посредством вибрации на седалката – което е много по-приятно от дразнещите предупредителни сигнали. В Германия автомобилът се продава на цени от 49 900 евро нагоре (под 100 000 лв.) със задно задвижване и ниво на оборудване Elegance. С най-скъпата линия на обзавеждане Premium и опционално 4х4 клиентите ще трябва да отделят за машината 59 850 евро (под 120 000 лв.). 
 
       Bentley обяви пилотите на Continental GT3
      Bentley обяви пилотите на Continental GT3
    
     
       Opel Astra Copacabana се продава с чифт сандали
      Opel Astra Copacabana се продава с чифт сандали
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   BMW Videos
    BMW Videos   
    

